Modifikace boje, význam statů, vlohy...
Síla
Zvyšuje tvé Bonusové poškození. Zvýšení síly Ti přidá procenta k modifikaci poškození, proto budeš protivníkoví způsobovat větší zranění.
Obrana:
¨
Snižuje protivníkovi modifikaci šánce na zásah. Zvýšení obrany ubere protivníkovi procenta z modifikace šance na zásah. Zároveň obrana zvýšuje maximální množství tvé životní energie.
(výpočet maximalního možného zdraví Vzorce v novém bojovém systému)
Šikovnost:
Zvýšuje tvou modifikaci šance na zásah. Zvýšení šikovnosti Ti přidá procenta k modifikaci Šance na zásah, takže méňě často mineš soupeře.
Výdrž:
Snížuje protivnikovu modifikaci Bonusové poškození. Zvýšení výdrže ubereš protivníkovi procenta z modifikace poškození. Zároveň výdrž zvýšuje modifikaci regenerace zdraví (výpočet regenerace Vzorce v novém bojovém systému)
Kouzlo osobnosti:
Zvýšuje tvou modifikaci bonusové vlohy a zároveň soupeřovi je snižuje. Zvýšováním KO ovlivňuješ svou i soupeřovou úspěšnost při používaní vloh.
Životní energie:
Tvé zdraví nebo-li maximální množství poškození, které můžeš obdržet, než potřebuješ léčení. Pokud tvá energie v souboji klesne na 0, automaticky prohráváš.
MODIFIKACE BOJE (ZÁKLADNÍ X BONUSOVÉ)
Modifikace boje jsou rozděleny do 3 skupin - poškození, šance na zásah a vlohy, každá skupina je základní a bonusová (základní a bonusové poškození, základní a bonusová šance na zásah a základni a bonusové vlohy.)
Co to znamená?
Máš základní poškození 12 a 10 bonusové. Normálně způsobíš protivníkoví 12 poškození. Záleží na tvé síle a protivníkové výdrží a můžeš způsobit dalších 10 zranění.
Útok:
Údává počet útoků, které maximálně můžeš vykonat během každého bojového kola.
Základní poškození
Zvýšuje poškození způsobené protivníkoví. (udává, kolik zásahu dáš soupeřovi)
Základní šance na zásah:
Zvýšuje tvé šance na zásah protivníka.
Základní vloha:
zvýši šanci na aktivovaní aktivního talentu
Bonusová vloha:
může zvýšit šanci na aktivovaní aktivního talentu
Obnova životů:
Udává množství a rychlost regenerace tvého zdraví.
(Výpočet regenerace zdraví Vzorce v novém bojovém systému)
BOJOVÁ HODNOTA:
S novým systemem má každý hráč bojovu hodnotu - na základě tvé úrovně, statů a speciálních schopností.
Vyhladávaní protivníka bude teď využívat bojovu hodnotu místo úrovně.
Procento získaného zlata z vítězného souboje bude taktéž na základě bojových hodnot.
(Výpočet bojové hodnoty Vzorce v novém bojovém systému)
PRŮBĚH BOJE:
Souboj trvá maximálně 10 kol.
když někomu z bojujících klesnou životy na 0, prohrává.
Po 10 kole souboje vyhráva ten, kdo způsobil v souboji více poškození
Průběh bojoveho kola :
A - je spuštěná speciální schopnost?
B - zaútoč
C - jsi zasáhnutý?
D - stále stojíš? Jde se na další kolo
Co obsahuje zpráva o boji?
Modifikace při boji se skládá ze šance na zásah, šance a poškození.
Jak tyto modifikace vylepšit?
Všechny tyto schopnosti se dají navýšit trénováním schopnosti, výzbrojí i talenty.
Šanca na zásah: se udává v procentech, základní hodnota je 80%. Každý souboj má 10 kol, Čísla v závorkách jsou náhodně vybíraná od 0 do 100. Je-li číslo nižši než číslo před závorkou, akce proběhne (trefíš se nebo vloha se aktivuje). Je-li číslo vyšší, akce neproběhne (mineš nebo vloha se neaktivuje). Proto je dobré mít čísla před závorkou větší jak 100! To je i vysvětlení proč někdo 6x mine.
Šance: je to šance na aktivovaní aktívneho talentu.Základní hodnota je 60% a funguje to stejně jako šance na zásah.
Poškození: základní hodnota je 125. Zvýšuje poškození způsobené protivníkoví(udává kolik zranění můžes způsobit soupeřovi).
Vzorce v novém bojovém systému