Modifikace boje, význam statů, vlohy...

 

Síla 

Zvyšuje tvé Bonusové poškození. Zvýšení síly Ti přidá procenta k modifikaci poškození, proto budeš protivníkoví způsobovat větší zranění. 

Obrana: 
 ¨ 

Snižuje protivníkovi modifikaci šánce na zásah. Zvýšení obrany ubere protivníkovi procenta z modifikace šance na zásah. Zároveň obrana zvýšuje maximální množství tvé životní energie. 

(výpočet maximalního možného zdraví Vzorce v novém bojovém systému

Šikovnost: 
 

Zvýšuje tvou modifikaci šance na zásah. Zvýšení šikovnosti Ti přidá procenta k modifikaci Šance na zásah, takže méňě často mineš soupeře. 

Výdrž: 
 

Snížuje protivnikovu modifikaci Bonusové poškození. Zvýšení výdrže ubereš protivníkovi procenta z modifikace poškození. Zároveň výdrž zvýšuje modifikaci regenerace zdraví (výpočet regenerace Vzorce v novém bojovém systému

Kouzlo osobnosti: 
 

Zvýšuje tvou modifikaci bonusové vlohy a zároveň soupeřovi je snižuje. Zvýšováním KO ovlivňuješ svou i soupeřovou úspěšnost při používaní vloh. 

Životní energie: 
 

Tvé zdraví nebo-li maximální množství poškození, které můžeš obdržet, než potřebuješ léčení. Pokud tvá energie v souboji klesne na 0, automaticky prohráváš. 

MODIFIKACE BOJE (ZÁKLADNÍ X BONUSOVÉ) 

Modifikace boje jsou rozděleny do 3 skupin - poškození, šance na zásah a vlohy, každá skupina je základní a bonusová (základní a bonusové poškození, základní a bonusová šance na zásah a základni a bonusové vlohy.) 

Co to znamená? 
Máš základní poškození 12 a 10 bonusové. Normálně způsobíš protivníkoví 12 poškození. Záleží na tvé síle a protivníkové výdrží a můžeš způsobit dalších 10 zranění. 
 
Útok: 
Údává počet útoků, které maximálně můžeš vykonat během každého bojového kola. 

Základní poškození 
Zvýšuje poškození způsobené protivníkoví. (udává, kolik zásahu dáš soupeřovi) 

Základní šance na zásah: 
Zvýšuje tvé šance na zásah protivníka. 

Základní vloha: 
zvýši šanci na aktivovaní aktivního talentu 

Bonusová vloha: 
může zvýšit šanci na aktivovaní aktivního talentu 

Obnova životů: 
Udává množství a rychlost regenerace tvého zdraví. 

(Výpočet regenerace zdraví Vzorce v novém bojovém systému

BOJOVÁ HODNOTA: 

S novým systemem má každý hráč bojovu hodnotu - na základě tvé úrovně, statů a speciálních schopností. 
Vyhladávaní protivníka bude teď využívat bojovu hodnotu místo úrovně. 
Procento získaného zlata z vítězného souboje bude taktéž na základě bojových hodnot. 

(Výpočet bojové hodnoty Vzorce v novém bojovém systému


PRŮBĚH BOJE: 
Souboj trvá maximálně 10 kol. 
když někomu z bojujících klesnou životy na 0, prohrává. 
Po 10 kole souboje vyhráva ten, kdo způsobil v souboji více poškození 

Průběh bojoveho kola : 

A - je spuštěná speciální schopnost? 
B - zaútoč 
C - jsi zasáhnutý? 
D - stále stojíš? Jde se na další kolo 

Co obsahuje zpráva o boji? 
Modifikace při boji se skládá ze šance na zásah, šance a poškození. 

Jak tyto modifikace vylepšit? 
Všechny tyto schopnosti se dají navýšit trénováním schopnosti, výzbrojí i talenty. 

Šanca na zásah: se udává v procentech, základní hodnota je 80%. Každý souboj má 10 kol, Čísla v závorkách jsou náhodně vybíraná od 0 do 100. Je-li číslo nižši než číslo před závorkou, akce proběhne  (trefíš se nebo vloha se aktivuje). Je-li číslo vyšší, akce neproběhne  (mineš nebo vloha se neaktivuje). Proto je dobré mít čísla před závorkou větší jak 100! To je i vysvětlení proč někdo 6x mine. 

Šance: je to šance na aktivovaní aktívneho talentu.Základní hodnota je 60% a funguje to stejně jako šance na zásah. 

Poškození: základní hodnota je 125. Zvýšuje poškození způsobené protivníkoví(udává kolik zranění můžes způsobit soupeřovi).

 

 

 

 

Vzorce v novém bojovém systému

Výpočet bojové hodnoty:

Váš level *4 + vlohy *12 + sila + obrana + šikovnost + výdrž + kouzlo osobnosti

Rozsah útoků (viz zde Rozsah útočení podle bojové hodnoty! )

spodní řada -20% z vaší bojové hodnoty
horní řada + 25% z vaší bojové hodnoty

Cena statů (viz Ceny statů )

(aktuální stat -4) ^ 2,4

Cena dalšího talentu:

100 * (počet zakoupených talentů ^2,5)

Obnova energie za hodinu:
2000 + 125 * výdrž (i s výbavou, talenty)

Maximální životní energie:
20000 + 300 * obrana (i s výbavou, talenty)